New Step by Step Map For اصفهان

Wiki Article

در مرحله بعد قالب ایمپلنت آماده شده و پایه ایمپلنت درون بافت لثه قرار داده می‌شود. در نهایت با توجه به روش ایمپلنت، تاج و اباتمت بعد از چند ماه یا چند ساعت روی پایه قرار خواهد گرفت.

همه این نشانه ها اما موقت خواهد بود و انتظار بر آن است که پس از گذشته ۷ تا ۱۰ روز از روز جراحی تورم به طور کامل از بین برود.

در ابتدا باید سطح دندان از جرم و تارتار پاک شود. سپس دندان آسیب دیده کشیده می‌شود. در مرحله بعد شاید لازم باشد پیوند استخوان انجام شود.

ورود

لمینت‌ سرامیکی در مقایسه با کامپوزیت ونیر، استحکام و مقاومت بیشتری دارند. همچنین با استفاده از این لمینت‌ها می‌توان ظاهر زیباتری برای دندان‌ها ایجاد کرد. نحوه ساخت لمینت سرامیکی با کامپوزیت دندان متفاوت است. برای لمینت سرامیکی، ابتدا دندانپزشک یک قالب از دندان‌های شما تهیه کرده و آن را به لابراتوار مخصوصی ارسال می‌کند.

ایمپلنت از جنس تیتانیوم هست و این امکان را می دهد که تاج دندان مصنوعی به دندان طبیعی وصل شود.

البته ایمپلنت فوری نیز وجود دارد که طی چند ساعت به پایان می‌رسد.

در برخی از بیماران عواملی مانند کبودی، تورم و خونریزی پس از انجام عمل دیده می شود.

اگر برای شما نیز این سوال پیش آید که این درد با چه درد دیگری قابل مقایسه است، متاسفانه نمی توانیم پاسخ دقیقی را ارائه کنیم چرا که شرایط هر بیمار با بیمار دیگر کاملا متفاوت است.

لمینت ایمکس از لیتیوم دی سیلیکات ساخته شده است. این نوع لمینت اگر چه شفافیت خوبی دارد، اما در برابر ضربه و آسیب مقاومت بسیار پایینی دارد.

کمک به ادای بهتر حروف، کلمات و در نتیجه شیوایی و رسایی هنگام صحبت کردن

همچنین از مینی ایمپلنت برای ثابت کردن و نگهداشتن دندان مصنوعی استفاده می‌شود. این شیوه برای نگهداشتن پروتز مصنوعی بدون نیاز به چسب روشی مؤثر می‌باشد چرا که استفاده از ایمپلنت تنها روشی است که استفاده از آن برای ثابت نگه داشتن دندان مصنوعی کاملاً مطمئن و مؤثر است.

اگر تصمیم بر here این باشد که از اباتمنت پیش ساخته استفاده شود باید موارد زیر ثبت شود:

روش ایمپلنت دندان در همان روز: در استفاده از این روش باید چند ایمپلنت روی استخوان فک نصب شود و پس از گذشت چند ساعت یک قوس کامل به صورت موقت یا ثابت روی آن قرار بگیرد.

Report this wiki page